دل رسوای ما
زیارت عاشورا
دل رسوای ما


امشب دل رسوای ما دارد هوای کربلا گویا محرم آمده در کوچه و در تکیه ها برپا شده بزم عزا تا دم گرفتم نام تو را من هم

به عشقت لایق شدم با روضه هایت عاشق شدم

 

 لبیک یا مولاحسین

 

 ای آسمان تاج سرت ما را مرانی از درت

 

به حق زهرا مادرت

 

سر می کنم با سیل اشک دیدار ما میدان مشک

 

 بی کربلا یت جان می دهم آخر برایت جان میدهم در روضه هایت جان میدهم

 

در کوچه باغ زندگی عشق حسین بن علی

 

آخر شهیدم می کند   

 

 از قافله جا مانده ام در کار دل وا مانده ام

 

 عزم شهادت کرده ام جان و دلم را از ازل نذر ولایت کرده ام

 

در کوچه باغ زندگی عشق حسین بن علی

 

 آخر شهیدم می کند      

 

 از قافله جا مانده ام در کار دل وا مانده ام

 

 عزم شهادت کرده ام جان و دلم را از ازل نذر ولایت کرده ام

 

 



نظرات شما عزیزان:

لبیک یا حسین (ع)
ساعت0:26---7 آذر 1393
دل رسوایی ما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : لبیک یا حسین (ع)
تاریخ :
زمان : 12:26


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.